رژیم ماه تولد فروردین

رژیم ماه تولد فروردین

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

رژیم ماه تولد فروردین

نتیجه تصویری برای رژیم ماه تولد

 

رژیم غذایی بر حسب ماه تولد: فروردینی‌ها
ستاره‌ها و کواکب تأثیر خود را روی خلق و خوی، سلامت، روابط و کار ما می‌گذارند. امروز به شما می‌گوییم که ستارگان و ماه تولد روی اندام و وضعیت بدنی نیز تأثیر دارند.
برخی از متخصصانی که به طور جدی روی ستاره‌شناسی و طالع بینی مطالعه دارند اسراری را از نمادهای ماه‌های تولد و تأثیر آن‌ها روی خورد و خوراک و در نهایت اندام برملا کرده‌اند.

متولدین برج حمل - فروردین
شما فرد پرشور و فعالی هستید و به ندرت زمانی برای آرام و قرار داشتن دارید. رابطه‌ی شما با غذا خوردن مبهم است؛ به طوری که در اکثر موارد سرپایی غذایی می‌خورید و به سراغ کار خود می‌روید. در واقع تنها وعده‌ای که با تمرکز بیشتر غذا میل می‌کنید شام است. به همین دلیل میل زیادی به ریزه‌خواری و همچنین عادت‌های نادرست دارید.

مواد غذایی مفید برای شما
شما باید یاد بگیرید که یک جا بند شوید و برای غذا خوردن وقت بگذارید. باید مواد غذایی سالم‌تری میل کنید. مواد غذایی مفید برای شما عبارت است از میوه‌ها و سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی،فلفل دلمه ای، بادمجان، توت فرنگی و هلو. علاوه بر این شما باید مواد غذایی حاوی قندهای دیرجذب و پروتئین را بیشتر مصرف کنید.

رژیم لاغری مناسب شما
با وجود اینکه شما فردی با اراده هستید اما به سختی می‌توانید خودتان را با یک رژیم خاص وفق بدهید. در واقع عمل محروم کردن خود به واسطه‌ی هر رژیمی باعث می‌شود که از آن طرف بام افتاده و دچار افراط و تفریط از هر نوعی شوید. بنابراین بهترین دوست و همیار لاغری یک فروردینی ورزش است. توصیه می‌کنیم از ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی و ورزش‌های استقامتی برای لاغری و حفظ تناسب اندام خود بهره ببرید.
منبع: همشهری آنلاین

خوشمزه‌ترین روش لاغری را از من بخواهید.

با چای و دمنوش‌های مدرن نیوشا
برای کاهش وزن شما، آب کردن چربی‌های دور شکم و پهلو و تناسب اندام برنامه خاصی دارم. بدون ورزش‌های سنگین، بدون رژیم غذایی اغلب سخت و بدون نتیجه. 
به هر روشی که راحت‌تر هستین با شماره زیر تماس بگیرید
09397602395

و یا کلمه " مشاوره " را به شماره بالا اسمس کنید تا سربع با شما تماس بگیرم.



بازدید : 584 | تاریخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت : 20:50 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: